Психолого - педагогічний консиліум. Адаптація 1-го класу

13.10.2017 13:02

Мета: 

  • залучити учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації першокласників до навчання в початковій школі; 
  • створити умови для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності; 
  • виробити   рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації. 

     Робота психолого-педагогічного консиліуму розпочалася з обговорення найбільш  складних випадків адаптації дітей до школи. Учасники засідання висловлювали свої думки щодо даної теми та спільно  знаходили шляхи подолання деяких проблем. Колеги  отримали можливість побачити першокласників з різних сторін, а також зрозуміти причини їхніх проблем. Це допоможе у майбутньому уникнути суб’єктивізму в оцінці можливостей окремих дітей, дозволить об’єктивно їх зрозуміти і побудувати спільну програму дій, спрямованих на розвиток певних якостей або на усунення виявлених причин відставання в навчанні чи відхилень в поведінці.