Підсумки навчальної діяльності учнів за 2017-2018 навчальний рік
Відповідно до плану роботи школи на 2017 -2018 навчальний рік у травні-червні 2018 року було підведено підсумки навчальної діяльності учнів за 2017-2018 навчальний рік.
На початку 2017 - 2018 навчального року в ОНЗ було 124 учнів, на кінець – 123 учнів, атестовано –115. 1 учень навчався – за інклюзивною формою навчання.
Класні керівники всіх класів здали результати навчальних досягнень учнів свого класу за відповідною формою. На основі цих звітів проведено аналіз успішності учнів за 2017 - 2018 навчальний рік, яка подана в таблиці:
Кл. |
Класний керівник |
Всього учнів |
Рівні навченості |
|||||||
В.Р |
(%) |
Д.Р |
(%) |
С.Р |
(%) |
П.Р |
(%) |
|||
1 |
Михальчук А.С. |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Михальчук Н.С. |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Гриневич А.В. |
17 |
|
|
8 |
47% |
9 |
53% |
|
|
4 |
Капець В.П |
10 |
1 |
10% |
4 |
40% |
5 |
50% |
|
|
|
Всього по 3-4 класах |
27 |
1 |
4% |
12 |
44% |
14 |
52% |
|
|
|
Неатестовано(верб.) |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього по 1-4 класах |
46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Дроздик Л.А |
16 |
|
|
6 |
37% |
10 |
63% |
|
|
6 |
Ковальчук Л.С. |
16 |
1 |
6% |
2 |
13% |
13 |
81% |
|
|
7 |
Струк Н.А. |
18 |
|
|
5 |
27% |
10 |
57% |
3 |
16% |
8 |
Кузьмич П.П. |
12 |
|
|
2 |
17% |
7 |
58% |
3 |
25% |
9 |
|
4 |
|
|
|
|
4 |
100% |
|
|
|
Всього по 5-9 класах |
66 |
1 |
2% |
15 |
23% |
44 |
67% |
6 |
9% |
10 |
Раковець О.М. |
9 |
|
|
2 |
22% |
7 |
78% |
|
|
11 |
|
2 |
1 |
50% |
1 |
50% |
|
|
|
|
|
Всього по 10-11 кл-х |
11 |
1 |
9% |
3 |
27% |
7 |
64% |
|
|
|
Всього 5-11 класах |
77 |
2 |
3% |
18 |
23% |
51 |
66% |
6 |
8% |
|
Всього по школі, що атестувалися |
104 |
3 |
3% |
30 |
29% |
65 |
63% |
6 |
5% |
|
Неатестовано (верб.) |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього учнів |
123 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Свідоцтв з відзнакою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Золотих медалей |
11 кл. |
1 |
50% |
|
|
|
|
|
|
|
Срібних медалей |
11 кл. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналіз успішності учнів школи за 2017- 2018 навчальний рік показав, що в процесі навчання є недоліки, над якими ще треба працювати. Необхідно визначити причини зниження успішності в окремих класах, намітити шляхи їх подолання.
Слід звернути увагу і на те, що якість навчальних досягнень певної частини учнів залишається низькою. Нижче від загальношкільного показника якості закінчили навчальний рік учні 7, 8, класів. Найвищі показники якості навчальних досягнень з предметів мають учні 4, 6, 11 класів.
Викликає тривогу навчання учнів, які мають початковий рівень навчальних досягнень. Серед основних причин такої ситуації варто відмітити невиконання окремими учнями вимог, що висуваються до них у навчальному процесі. Складні випадки низької успішності учнів здебільшого трапляються там, де батьки не переймаються розвитком та вихованням своїх дітей, байдужі до їх долі. Разом з тим, однією з вагомих причин залишається недостатня робота педагогічного колективу щодо розвитку в школярів мотивації до навчання, починаючи з першого класу і до випускного.